DATOS PERSOAIS

Chapela, Pontevedra/Galicia
Este é un blog de medio ambiente, consumo e igualdade creado no curso 2010/11 no IES Chapela

lunes, 7 de febrero de 2011

A muller coma reclamo

 Neste vídeo ides ver como a sociedade emprega ás mulleres coma reclamo de atención e consumo.



Trata sobre un sorteo de ciruxía estética para muller (valorado en 4500€) perxudial para a súa saúde e fomentando o cunsumo, celebrado na discoteca Pacha de Valencia. O dono da discoteca intentou por tódolos medios que seguise a proposta, pero débido a moita polémica e protestas de distintas organizacións advirtindo de abrir expedientes sancionadores, ó final decidiu botarse atrás e reiterou que a proposta non tiña fins desigualitarios. Por que retirou a proposta se él defendía que non era desigualitaria?

12 comentarios:

  1. Marta F.P. , 3º C9 de febrero de 2011, 1:17

    Non me parece ben esa proposta porque una ciruxía estética pode ter riscos e se o home quere gañar clientela facendo algo "inovador" que busque algo menos polémico e que sirva para mozos e para mozas...

    Marta F.P. , 3º C

    ResponderEliminar
  2. Miriam A.A 3º Diver.9 de febrero de 2011, 1:18

    Non me parece ben que use as mulleres de "propaganda" para facer un anuncio dunha discoteca. Teria que facer un anuncio que servira para mozos e mozas.

    Miriam A.A 3º Diver.

    ResponderEliminar
  3. Clara Pereira Millos - 3º DIV15 de febrero de 2011, 1:15

    Paréceme que as mulleres non deberían estar presionadas pola publicidade para buscar continuamente a beleza. As mulleres temos que ser críticas cos ideais masculinos da beleza femenina. Non debemos someternos a operacións de cirurxía estética que poden nalgúns casos atentar contra a nosa saúde.

    ResponderEliminar
  4. Pienso que una mujer no se debe someter a una operación de pechos para tener un físico como le gusta a los hombres. A veces estas operaciones pueden ser peligrosas y por otro lado la mujer puede que lo acepte por que es una operación de cambio físico que a ella también le puede gustar.

    ResponderEliminar
  5. A min paréceme que as mulleres non deben someterse a estas operacións porque é malo para a súa saúde. A longo prazo o corpo resíntese:rexeitamento de implantes,sensibilización extrema da pel,reaccións alérxicas, etc.Tamén me parece unha tontería que algunhas mulleres se consideren feas porque cada persoa é como é e a beleza está no interior de cada quen.

    ResponderEliminar
  6. David R. 3º Eso B25 de febrero de 2011, 1:20

    A pesar de utilizar a una mujer como cebo para conseguir un proposito, es lamentable que a dia de hoy, en el siglo 21 la gente siga pensando de esta manera, considero que ninguno de ambos géneros deberia estar amenazado por el físico, la pregunta es. quien debe tomar la decision de decir basta ante estas acciones?
    si no lo hacemos todos nadie cambiara e inclusive podriamos volver a recuperar esa antigüa forma de pensar que supuso una gran desigualdad a la mujer.

    ResponderEliminar
  7. Jacobo 3º Eso A2 de marzo de 2011, 1:14

    Dende o meu punto de vista tamén hai que ter en conta que se este concurso non fose cancelado e seguise adiante, moitas mulleres haberían participado nel sen pensar nas consecuencias que terían para a sua saúde unha operación de de aumento de peito de 4.500€ que o máis seguro é que non cumpla nin os requisitos dunha ciruxía segura en toda regra.

    ResponderEliminar
  8. Non e razoable que se fixera unha especie de concurso para iso, e moito menos para regalar 4.500 € para unha cirurxía estética, porque non se sabe que título ou profesionalidade ten o "médic@", se é que a ten. As mozas ao ver que hai moitas delas que quererian gañar tal suma, teñen máis ganas de gañalo porque están por así dicilo sometidas a presión. Non teñen porque facer caso o "tipo de muller perfecta", porque cada unha ten que ser como é , e non cambiar porque o digan directamente ou indirectamente os demáis.Cada persoa é como é, e a quen non lle guste que non mire...

    ResponderEliminar
  9. Eu creo que a unha muller non se lle pode facer un agasallo de tanto diñeiro a cambio dunha operación de peito porque lles pode prexudicar, tanto na saúde como na estética...E está claro que as mulleres non se dan conta do risco porque vense sometidas e todalas mulleres queren facelo.

    ResponderEliminar
  10. Iago Castro Peralba 3º A14 de marzo de 2011, 1:14

    Se eu fora unha muller non me parecería unha boa idea que por entrar nunha discoteca entrara nun sorteo dunha operación de peito valorado en 4500€.Penso que este sorteo faise para buscar a muller perfecta.

    ResponderEliminar
  11. Brais Ferreiro 3º B23 de marzo de 2011, 3:48

    O anuncio reflicte claramente un elevado machismo xa propiamente na oferta de aumento de peito. As excusas que pon o dono ante as advertencias de abrir expedientes sancionadores dan máis fortaleza ó argumento inicial do machismo. E para concluír, outro feito que da fortaleza é que retirou a oferta, porque se a retirou sería por algo...

    ResponderEliminar
  12. Tania Garrido 3ºB23 de marzo de 2011, 3:55

    É humillante que o dono dun negocio se teña que servir destas prácticas tan machistas para atraer clientes. Trátase a muller como un obxecto que ten que seguir un modelo pra ser guapa e atractiva. Cada un é como é e debe estar orgulloso co seu corpo e co seu aspecto.

    ResponderEliminar

SIAREIROS